2010/05/23

Första helgen i stugan

Vilken under bar helg. Vi har varit i stugan och bara njutit av sol och värme. Jag hade inte hunnit göra klart för sommaren, innan jag blevsjukskriven, men nu är det gjort. Så här sen har vi aldrig varit tidigare. Men sommaren kommer ju ändå. När vi kom ut på fredag kväll var det 13 grader ute och 15 inne, men efter någon timme hade jag eldat så att det var 30 grader i sovrummet. Kvällen var underbart vacker med en fantastisk solnedgång.
På lördagen städade jag ut vintern och det var så varmt ute att man kunde gå i shorts och linne.När vi vaknade i dag, så stod regnet som spön i backen, men vad gjorde väl det. Det är det bästa vädret för att bara slappa. Vi väntade sedan till det slutade att regna, vid 16-tiden, innan vi tog båten hem till fastlandet.
Den här helgen har gjort att jag känner mig mycket piggare och nu tänker jag börja arbeta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar